Meg selv Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hei jeg lurer på hvordan man får seg en dame/kone jeg har lest meg til at det er muglig og få det hvet noen hvordan? mvh: Meg selv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ursäkta mig men jag fattar inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hei jeg lurer på hvordan man får seg en dame/kone jeg har lest meg til at det er muglig og få det hvet noen hvordan? mvh: Meg selv detta är en svensk sait, skriv på engelska om du inte kan svenska! Not to be an fuck face, but I don't understand ya language.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ursäkta mig men jag fattar inte ett skit Då är vi två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Snälla nån, norska är ju precis som danska väldigt likt svenska, åtminstone stavning. Du får en flickvän när du räddat en tjej från ett brinnande hus. Det är alltså tjejen från det brinnande huset som blir din flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meg selv Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok thank you very much but am I suposed to use the firethrower to set the house on fire? Ps: I suck in english Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 För er som bara gurglar åt vår nordiska vän kan väl ta o lugna ner sig, Ja man kan fixa flickvän men man kan även som i tidigare spelen ta upp damer på vägen, så kallade 'horor' som e fett med Graaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok thank you very much but am I suposed to use the firethrower to set the house on fire? Ps: I suck in english du ska kasta molotov coktails på huset genom fönstrena... molotov coktail=Flaska som man tänder eld på och kastar...(det är bensin i flaskan) Ps.det är ett uppdrag.. You are supposed to throw molotov coktail trough the windows... molotov coktail=A bottle that you put on fire and throw(It's gasoline in the bottle) Ps.It's a mission... Hoppas han fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Svensk sajt = Svenska ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts