Bullet Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har hittat en massa stegar.. men när jag trycker på klätra upp knappen klättrar han inte! ska det gå att klättra på stegar eller inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 OFF TOPIC: Här är ännu en sak ni frågar om, Varför fråga? Leta upp någots sätt SJÄLV? varför vara så lat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har du testat att kolla upp och sen klicka på den., eller gå frammåt samtidigt som du trycker där. GISSNINGAR Jag harinte SA :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej, det går inte. om man inte lär sig det på nåt av dom sista uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok då vet jag.. thx!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 OFF TOPIC: Här är ännu en sak ni frågar om, Varför fråga? Leta upp någots sätt SJÄLV? varför vara så lat? Kanske för att det är vad ett forum är till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 'LÄRA SIG' att klättra på stegar Men lägg av. det måste man ju kunna. dom har väll sagt det, det är ju en av dombästa förbättringar jag sett fram emot. komm nu inte å säg att det inte går ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 'LÄRA SIG' att klättra på stegar Men lägg av. det måste man ju kunna. dom har väll sagt det, det är ju en av dombästa förbättringar jag sett fram emot. komm nu inte å säg att det inte går ? :'( nej det går inte. Men det går att klättra över staket och upp på vissa hustak som CJ når till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 'LÄRA SIG' att klättra på stegar Men lägg av. det måste man ju kunna. dom har väll sagt det, det är ju en av dombästa förbättringar jag sett fram emot. komm nu inte å säg att det inte går ? :'( Det verkar inte som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 OFF TOPIC: Här är ännu en sak ni frågar om, Varför fråga? Leta upp någots sätt SJÄLV? varför vara så lat? Vad ska ha man ha ett forum till om inte fråga frågor man inte kommer på själv ? P.U.C.K.O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag hamnade vid ett ställe där den enda vägen därifrån var en stege, det var inte så där jättekul. Det borde gå att klättra i en jävla stege för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 'LÄRA SIG' att klättra på stegar Men lägg av. det måste man ju kunna. dom har väll sagt det, det är ju en av dombästa förbättringar jag sett fram emot. komm nu inte å säg att det inte går ? :'( "en av dom bästa förbättringar" du sett fram emot? ärligt? -_o inte ens tänkt på det innan jag kom till en stege i SA och inte kunde klättra upp... det är ju fan inte så ofta man ser stegar i GTA liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 att man kan hänga på kanter och klättra över murar är en oootrolig förbättring som man inte skulle klara sig utan, det är nog den bästa förbättringen helt klart, bara att man inte tänker på det, och det vore mycket bättre om man kunde klättra för stegar också.. det är väldigt segt att hamna i vattnet utanför Easter Bay och inte kunna klättra upp för stegarna vid muren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det fins stegar på vissa båtar. uppe i fyren (pratar om VC) fast det där att man kan hänga. och att man kan simma, och att man kan lyfta lådor, det är dom bästa förbättringarna tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det fins stegar på vissa båtar. uppe i fyren (pratar om VC) fast det där att man kan hänga. och att man kan simma, och att man kan lyfta lådor, det är dom bästa förbättringarna tycker jag. Hur lyfter man lådor? Är på las venturas snart men har inte lyft en ända låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts