SAAB Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 När jag kör helt normalt sladdar bilen och håller på å jävlas. Ingen annan som upplever det? Tycker de skulle ha gjort mycket bättre väghålning på bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag kan delvis hålla med dig. Ibland sladdar bilarna överdrivet mycket. Dock så är det kanske inte så konstigt så som man far fram.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ord!!! tycker inte om väghållningen.. den suger! hoppas att dom fixar det till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 bilarna i vc och i gta3 var mycket bättre...flera klasser bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men ohh. det är ju bara o fixa lite driving skills as lätt ta bara en bil o kör ut på landet o kör som en galning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok...får göra de snart...tackar... tycker spelet är bra annars hitills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men bilarna ska ju sladda iväg ibland, så himla lätt är det nog inte att köra i hög hastighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men bilarna ska ju sladda iväg ibland, så himla lätt är det nog inte att köra i hög hastighet... kör inte så jätte fort heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Bilarna i las venturas är reana drömmen säger jag bara fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Om man tex hoppar från hög byggnad utan fallskärm, dör man då? eller är det som i övriga gta att man bara slår sig lite grand? (har inte spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har inte provat...man borde ju göra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Say what? Jag tycker att väghållningen är rena drömmen. Shit, lär er köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 kan köra...fast jag kanske bara har hunnit med en massa skitbilar...har spelat cirka 1,5 timme så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 -Ni som verkar kunna lite här. När man har bra driving skill är det som att köra bil i Vice City då? (man blir ju orolig när klåparna skriver såna här saker) (har inte spelet ännu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 -Ni som verkar kunna lite här. När man har bra driving skill är det som att köra bil i Vice City då? (man blir ju orolig när klåparna skriver såna här saker) (har inte spelet ännu) Jag har nästan fullt i driving skills, och då är det skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 -Ni som verkar kunna lite här. När man har bra driving skill är det som att köra bil i Vice City då? (man blir ju orolig när klåparna skriver såna här saker) (har inte spelet ännu) Ja, om inte lättare. Sen måste man ju ha lite skills i tummarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Lätt. ja ja men är det samma underbara kännsla att köra bil och mc som i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Lätt. ja ja men är det samma underbara kännsla att köra bil och mc som i VC? Ja, det är väl inte så stor skillnad. Det är dock lite mer realistiskt i SA. Fast krockarna suger fortfarande hästpung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Om man tex hoppar från hög byggnad utan fallskärm, dör man då? eller är det som i övriga gta att man bara slår sig lite grand? (har inte spelet) Jag hoppade från mitten av ett berg utan fallskärm eller nått och när jag landade så sa det klick och så kom det massa blod på backen och så stod de Wasted. Och då hade jag fullt i liv innan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Om man tex hoppar från hög byggnad utan fallskärm, dör man då? eller är det som i övriga gta att man bara slår sig lite grand? (har inte spelet) man dör och det låter som att man bryter benet också men jag och en kompis var ute och flög lte på 2 player och då hoppade ju han såklart ut och då följde u planet med och då kraschade vi ! pm:a mig om ni har frågor om 2 player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts