Acura Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 När kan man börja använda "car modification". Jag har klarat uppdraget när man använder lowridern. Är det vissa tider man kan åka dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Um, hela tiden? Det är väl bara att köra in där med en lowrider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 går bara att modefiera Lowridern där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vad jag vet så är det bara att modda påp.. alla bilar asså jag kan modda en limmo om ja vill fasts jag är i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men jag har kommit till San Fierro och jag har också kollat om det finns någon "Car Modefication" men jag tror att man måste komma till Las Ventura för där är alla rika folket. Jag har fått den dära macken som man ska få upp till liv men alldeles brevid finns det en mack som heter "Fender Swap" eller nått liknande, OBS DET GÅR INTE MED LOWRIDERS PÅ FENDER SWAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det finns så man kan modda bilar i alla städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts