lulle Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 HAHAHAHAHAHa Jag var ute och flög med jetplanet när det Åskar som FAN! så när jag var ungefär lika högt upp som skyskraperna så kom en blixt på mitt plan det där vingrodret slets isönder och hängde lite halft om halft i planet styrningen blev urkass man kunde knappt styra planet. Det hela slutade att jag störtade i en skyskrapa!' Riktigt COOLT! E det någon mer som har varit med om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag när jag flög vid Mt Chilliad så slog blixten ner i dörren på planet så den slets bort o det blev turbolens och vänstra motorn började brinna.... jag hade lyckligtvis hämtat fallskärm innan jag flög så jag klarade mig med lindriga skador det var as coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Inte jag. jag har ej SA. men det låter 500004794857349583745 ¨gånger coolare och värkligare nu än vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ja det är det fetaste spelet som jag någonsin har spelat Ja jag gillar R* överasskningar det som hände där det var det fetaste som hänt i ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 OHOHO!!! Lite fräckt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Fy fan vad grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 HAHAHAHAHAHa Jag var ute och flög med jetplanet när det Åskar som FAN! så när jag var ungefär lika högt upp som skyskraperna så kom en blixt på mitt plan det där vingrodret slets isönder och hängde lite halft om halft i planet styrningen blev urkass man kunde knappt styra planet. Det hela slutade att jag störtade i en skyskrapa!' Riktigt COOLT! E det någon mer som har varit med om detta OMG! VADDÅ FRÄCKT UNDRA OM DET KAN SLÅ NER I BÅTAR ELLER BILAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 låter as grymmt ju! men ser det verkligt ut när man krachar? för på VC så blev man ju lite besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ahh , jag bara älskar när R* lägger in sånadär tuffa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 JoinAS bara så du vet så har man alltid fallskärm när man tagit ett plan ...iallafall om man har licensen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har licensen men jag har inte nån fallskärm.. har inte ens kommit till las venturras än men när jag var ute och flög så stog det så här typ now you can fly within the los santos aerospace nåt sånt och jag kan åka in till flyplatsen och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 oh fyfan . JAg visste knappt att de gick att hamna i åskväder, sen de här FAN VA GRYMT ASSÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 finns det någon film på detta? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 JoinAS bara så du vet så har man alltid fallskärm när man tagit ett plan ...iallafall om man har licensen jag har ingen licens....klättrade över muren på flyplatsen i Los Santos.... och du _siimon_ , dom kan störta i bilar iaf.... för jag såg jhu att planet hade störtat på en bil.... läs min story när jag såg det så får du höra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 GAh hur fan ska jag kunna vänta får mina prylar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det såg rätt verkligt ut faktiskt Vinglodret fick spratt så man kunde knappt styra (lite kunde man) Så jag hade ingen fallskärm och körde in i en skyskrapa och planet sprängs direkt med en stor smäll Eller 3 stora smällar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Någon frågade ju om den kunde slå ner i båtar också. tänk isf om man är ute och simmaroch sen slår den ner i vattnet Hoppas att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Någon frågade ju om den kunde slå ner i båtar också. tänk isf om man är ute och simmaroch sen slår den ner i vattnet Hoppas att det funkar Ja fan va kul att dö!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när jag läste det i början tänkte ja på en parodifilm (inspelad hemma med webbkameran) för Wtc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 kan man få licensen fast man bara är i San Fierro? vart isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts