mazer3000 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har gjort lowrider-uppdraget, klarade det galant. Men efter det när man ska göra yttligare ett uppdrag hos spanska snubben så måste man ha lowridern? Var är den någonstans? Sen tänkte jag tipsa om lite roliga saker vid sidan om uppdragen. *Jobba som taxichafför, gå in i en taxi och tryck på R3, hämta upp passagerare *Jobba som polis, sno en polisbil/motorcykel och tryck R3, ni får uppdrag direkt. *Gå på strippklubb, finns en i LS ~The Pig Pen. Men akta er för gängmedlemmar där. MVH/ Mazr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur funkar de där polis uppdragen egentligen, Jag trycker på r3, hittar bilen med pilen över sig, men vad ska jag göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mazer3000 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Stoppa den och ta ut snubben/arna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har gjort lowrider-uppdraget, klarade det galant. Men efter det när man ska göra yttligare ett uppdrag hos spanska snubben så måste man ha lowridern? Finns flera olika lowriders. Du kan t.ex ta den som står en bit ner på gatan från där du får uppdraget. hur funkar de där polis uppdragen egentligen, Jag trycker på r3, hittar bilen med pilen över sig, men vad ska jag göra sen? Döda dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts