JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 När jag simmar ibland med poliserna efter mig.... då brukar jag simma undervattnet ..... då när hellikoptern kommer ibland så skriker han saker ur en megafon och ibland svarar CJ typ : i've have not done anything ! han svarar under vattnet också utan som helst problem med andingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 När jag simmar ibland med poliserna efter mig.... då brukar jag simma undervattnet ..... då när hellikoptern kommer ibland så skriker han saker ur en megafon och ibland svarar CJ typ : i've have not done anything ! han svarar under vattnet också utan som helst problem med andingen Nödvändig topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tror du dom orkar fixa sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts