Hultenius Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Igår köptes två varor från vår webshop men inget EPI har registrerats Jag vet dock vilka varor som såldes och vid vilken tidpunkt. Om du köpte något igår så kontakta mig med vilken vara och den ungefärliga tidpunkten så fixar jag Super Member åt dig. Anledningen till felet kan ha varit att EPI inte kan registrera nick med andra symboler än bokstäver och siffror (tex. _ [ = @ - osv.) Nu har jag dock fixat till det genom att erat "Member ID" registreras som EPI istället för nick. Om fler fel uppstår så är det bara att kontakta mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 oki ohh vad intressant.... OKI du skriver som om du chatade! sluta med det!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jepp, nu funkar EPI, såg det på en gäst som köpte varor ikväll/igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag trodde inte det var så många som skulle handla i webbshopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag trodde inte det var så många som skulle handla i webbshopen Jodå, men det kanske är så i början. Det blir nog bättre när alla ska förboka Vice City: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Webshopen var en riktigt bra satsning! Totalt har den omsatt 1 374,00 kr varav GTAsajten fått 68,70 kr, bara på 4 dagar Den där annons-bannern som ingen klickar på har hittills bara tagit in 10,25 kr på 7 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Webshopen var en riktigt bra satsning! Totalt har den omsatt 1 374,00 kr varav GTAsajten fått 68,70 kr, bara på 4 dagar Den där annons-bannern som ingen klickar på har hittills bara tagit in 10,25 kr på 7 dagar Om du sätter upp 10 banners som 10 medlemmar klickar på en gång per dag kan gtasajten tjäna ca 900 kr på en månad... Detta förutsätter att varje klick ger 30 öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Mjo, men det är svårt (i dessa tider) att få tag på banners (svenska). Sen så verkade det ju inte som att forumiterna klickar på dem, tyvärr Men jag ska nog lägga in samma banner på framsidan, alla besökare är ju inte i forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Hihi... Jag ska klicka några extra gånger på den där! Jag gillar banners! Specielt om pengarna går till "välgörande ändamål"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 10 banners! ...Men visst hade det väl dragit pengar...Annons-bannern brukar jag klicka på...Dom har ju aldrig någon bilradio med kassetspelare till salu där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Letar du till Volvo? Min farsa brukar ha massa vovlo delar!! Har klickat hela två gånger på bannern nu! Ska fortsätta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 (redigerad) Några i forumet skulle ju kunna vara "bannerklickare" som klickar på alla bannrarna en gång per dag, det finns säkert många frivilliga bl a jag själv. Redigerad 25 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Letar du till Volvo? Min farsa brukar ha massa vovlo delar!! Njä...Jag letar inte bilradio...Tyckte bara att dom hade lite saker där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Några i forumet skulle ju kunna vara "bannerklickare" som klickar på alla bannrarna en gång per dag, det finns säkert många frivilliga bl a jag själv. Ähum? Va sa du? 1 ggr per da? 100 gånger per dag menar du väl! Jag har klickat 6-7 gånger nu! Några kvar bara! Hur mycket har du tjänat nu då Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ähum? Va sa du? 1 ggr per da? 100 gånger per dag menar du väl! Jag har klickat 6-7 gånger nu! Några kvar bara! Hur mycket har du tjänat nu då Hultan? Det spelar ingen roll hur många gånger man klickar så länge det är samma person, 100 klick från en IP ger ändå bara 30 öre. Visst är det så hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Gör en post som uppmanar alla medlemmar och även icke-medlemmar att klicka på den varje dag om dom kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Räknas klicket om man lägger upp länken i ett PM eller en post på forumet? http://tracker.tradedoubler.com/click?p=49...9&a=1147&g=3758 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det spelar ingen roll hur många gånger man klickar så länge det är samma person, 100 klick från en IP ger ändå bara 30 öre. Visst är det så hultan? Jepp, så är det. Sen så får jag inte uppmana besökarna till att klicka på länkarna, annars skulle det varit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 (redigerad) Helt enkelt....ALLA klickar på Annonsen när de kommer in på sidan....så får hultenius in mer.... Om inte hultenius får uppmana så gör jag de.... Redigerad 30 november, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts