Cortez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Är vid typ en militärbas(eller vad fan det är) och jag ska skjuta sönder en "switch" så grinden går upp på andra sidan men jag fattar inte? Vad är det jag ska skjuta? Ser typ inget som är kopplat till grinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hoppa över på andra siodan och så finns det ett kodlås på sidan av grinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Finns en liten meckanick precis brevid grinden, skjut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tack båda, jag klarade uppdraget nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Finns en liten meckanick precis brevid grinden, skjut den. Jacker - Plutonion_man_91 har redan påpekat detta. Ursäkta för detta inlägg som kan anses som spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jacker - Plutonion_man_91 har redan påpekat detta. Ursäkta för detta inlägg som kan anses som spam. Kolla på tiden först ditt smartskaft! samma sekund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts