Zonny Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag provade nyss att simma från Ls till Lv och de gick men jag fick direkt 4 stjärnor men klarade mig ett bra tag..bara man hittar en Pay ´n spray så äreju lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det går inte att få bort stjärnorna med Pay,n spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ljug inte R* har själv sagt och har själv testat det funkar inte med pay-n-spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur mga såna här trådar har det inte gjorts..? 1. Pay n Spray funkar inte 2. Fusket funkar inte 3. Det visste alla redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men det går bättre att spawna en tank om man nu vill och göra fusket "bilar flyter på vattnet" och sen är det bara att åka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Eller så kör man uppdrag och kommer dig och får verkligen se stan.. utan att ha snuten efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Eller så kör man uppdrag och kommer dig och får verkligen se stan.. utan att ha snuten efter sig mm.. det går ju också om man inte vill fuska som jag tillex... det är ju roligast att hitta allt efter storyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Japp helt klart.. + om du kör storyn får du komma till ett ställa du inte kan komma till annars Ooh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts