Zonny Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag vet vars fallskärmen finns men har inget ställe att hoppa ifrån !?? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det finns en vid ett höghus i LS där är det jätte bra ställe att hoppa ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ANtingen på toppen av mount chilliad eller på högsta byggnaden i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 d jag tycker e bäst är att hoppa över muren o in i ls flygplats sen sno ett jet-plan och åka över las venturas sedan när polisen jagar dig och bombar planet så e d bara att hoppa ut och veckla ut falskärmen ja landade i las venturas o gick runt ett bra tag innan dom döda mig d va skitkul fick en preview av staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur tar jag mig tll toppen av de där höghuset då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vart hittar man fallskärmen ? måste man få flygcertifikaret först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vart hittar man fallskärmen ? måste man få flygcertifikaret först? fallskärmen hittar dupå toppen av mount chilliad och ne du måste inte ha certifikat går bra att hoppa över muren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 finns i flygplanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hittar tamefan ingen fallskärm på toppen av berget..finns bara 2 bilar o en cykel jö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hittar tamefan ingen fallskärm på toppen av berget..finns bara 2 bilar o en cykel jö... den ligger typ bredvid husbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts