Krishna Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Idag har jag turistat lite i San Andreas och bråkat med folk på landet. När jag åkte runt kom jag att tänka på skördetröskan som ska finnas någonstans. Logiskt sett borde den stå på en bongård. Nu har jag letat som en galning men inte funnit någon. Så kort, vart är skördetröskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Om du gör ett uppdrag från "Truth" kommer du att hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tack så mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kan någon beskriva eaktvar man kan hitt den eller visa på en karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kan någon beskriva eaktvar man kan hitt den eller visa på en karta.. Här finns lite kartor: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Ska finnas en karta för lite uddare fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nära bensinmacken där man kan laga trucking missions finns en åker,där brukar tröskan åka. I blueberry acres finns också en farm,där brukar en tröska köra,kan även hittas traktor Och vid farmen där man gör uppdrag åt the truth hittar man den. Men oftast är dom låsta... Dom kan även finnas slumpvist på olika åkrar,men dom står aldrig färdigt på farmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nära bensinmacken där man kan laga trucking missions finns en åker,där brukar tröskan åka. I blueberry acres finns också en farm,där brukar en tröska köra,kan även hittas traktor Och vid farmen där man gör uppdrag åt the truth hittar man den. Men oftast är dom låsta... Dom kan även finnas slumpvist på olika åkrar,men dom står aldrig färdigt på farmer. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts