FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag var ute och dök lite ( skulle skaffa lugnskills ) . Så hör jag ett flygplansljud som håller på att störta, jag kollar på planet och ser att det är påväg mot mig, det kraschar cs. en halv meter ifrån mig Härligaste GTA:Upplevelsen, någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag var ute och dök lite ( skulle skaffa lugnskills ) . Så hör jag ett flygplansljud som håller på att störta, jag kollar på planet och ser att det är påväg mot mig, det kraschar cs. en halv meter ifrån mig Härligaste GTA:Upplevelsen, någonsin. händer ibland ovangliga saker, lite småkul av R* att implementera såna här saker som idag störtade en plan ner bredvid mig, det hade flugit in i ett träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 japp det är roligt ! jag var alldeles utanför flygplatsen i San Fierro när jag hör en stor smäll ! först trodde jag att det var en bil eller något..... men efter en liten stund kom brand bilen och körde upp mot motorvägen alldeles bredvid.... jag följde efter o där uppe ganska långt bort låg det en svart brinnande privat jet och en smashad mitt på vägen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Samma sak har hänt för mig två gånger. Första gånger var när jag simma under bron vid Palamino Creek. Andra gången var vid Vinewood skylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag cykla helt lugnt i SF, hade vart ute på landet, då fick jag en j*vla spitfire i nacken och åkte ner i vattnet.. Losa min cykel.. lite liv och fick simma runt hela SF flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nja...jag har nog ingen bra relation med flygplan....jag hade ÄNTLIGEN tagit mig upp på Mount Chillad efter att ha ramlat ner ett par gånger...tror ni inte att ett jävla flygplan kraschar en meter ifrån mig och tryckvågen; ja tryckvågen gör att jag råkar ut för ett minst sagt LÅNGT fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hoppsan, dubbelpost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts