WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kolla längst ner efter mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Coolt, är det i gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Coolt, är det i gbg? Jajamän, enligt min crew kollega så kommer det att sändas på 2:an, min kusin antog att det var musikbyrån, mer info får ni när jag vet 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jajamän, enligt min crew kollega så kommer det att sändas på 2:an, min kusin antog att det var musikbyrån, mer info får ni när jag vet 100% Najsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Najsigt! Jajamen fett med propps! Så om ni inte kan komma dit får ni kolla på TV hehe Men se till att komma, det kommer bli kul va fan! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Går i samma klass som en av arrangörerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ska försöka komma. Bara det att det dröjer 5 H att åka till GBG från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 xiolon? altså "whoa-exilion" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 xiolon? altså "whoa-exilion" ? kan nog hända hehe ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 När går det på TV då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 När går det på TV då? Ingen aning, jag lovar inget, men ZKO sa att tvåan skuulle vara där...! säger mer som sagt när han vet mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det är flyttat till angered, andrastället nästa eller nästnästa helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts