DaVVo Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Varför kan jag inte ladda en sparad bana i GTA3 på PC... Jag får bara ett felmeddelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drutten Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 testa annan crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 ja gör det så ordnar det sig säkert (Bättre på PS2 inga bugar och SKIT!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 det var ju visst buggar på ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 NEHE inte på min gamla burka maskin den e`BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Det finns inget bättre än PC. Där kan man ju plocka om i spelet och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Dessutom kan man få bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Och ljud (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 OK MEN DET TROR INTE JAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 kan inte heller ladda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 nu kan jag, va en liten patch bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 ok good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 SKIT, nu är det någefel, v arje gånga jag ska ladda så låter det: BEEP från system speakern, blir besviken på alla patchar som inte funker <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 SKIT, nu är det någefel, v arje gånga jag ska ladda så låter det: BEEP från system speakern, blir besviken på alla patchar som inte funker Du har ett bränt spel va?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 hehe, ne, hehe, använder deamon,hehe (samma som brent fast man behöver en fil på nåra byte förr att man ska kunna intallera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts