Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har problem med det första uppdraget man gör hos Zero! (det när man ska skjuta ner RC-plan)! Hjälp! Det kommer för många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har problem med det första uppdraget man gör hos Zero! (det när man ska skjuta ner RC-plan)! Hjälp! Det kommer för många! Det är bara ett sidouppdrag. Du behöver inte klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är bara ett sidouppdrag. Du behöver inte klara det. Är du säker? För att det är nämligen så att jag har bara Woosie och han som jag kan göra uppdrag hos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Är du säker? För att det är nämligen så att jag har bara Woosie och han som jag kan göra uppdrag hos! Ja, du ska göra för Woosie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ja, du ska göra för Woosie! okej men jag är på uppdraget "Lure" och det är så drygt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts