DanneG Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tjena! Jag har gjort en beställning på GTA San Andreas idag och jag har fått en orderbekräftelse av spelbutiken.se att dom skulle skicka spelet idag. Jag har suttit och sökt lite här på forumet och det intrycket jag har fått av spelbutiken.se verkar ju inte så lovande. Det verkar som att många inte har fått sin grejjor i tid. Tänkte bara fråga om dessa problemen endast uppstår vid förhandsbokning eller om man kan vänta sig att få sitt ex av spelet i början av denna veckan? Tacksam för svar! Mvh Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 varför inte köpa från butik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanneG Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har kollat i alla butiker här i närheten och alla har slutsålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts