Yurimasa Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tja.. sitter här med en polare och tänkte spela lite... jag vet om att man kan spela 2 vid Denises hus, och i närheten av Smokes hus... men finns det fler ställen med olika multiplayeruppdrag? (:!!! Om någon har nån karta eller lista med ställen skulle det vara väldigt uppskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man kan spela två hos tjejen man blir till samans me, på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ja, jag sa ju att jag visste om den.... men vill ha lite olika... om det finns två multiplayergrejer bara så nära varandra i början lär det ju finnas hur många som helst i resten av spelet... ingen som har nån lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 bump... och förresten är det inte öar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts