TERMINATOR3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har fastnat på ett uppdrag då man ska ta kort på Ryder och en annan snubbe. Dom kliver ut ur varsin bil och man ska ta kort på deras ansikten. jag gör det men sen så blir det ändå mission failed. Har kört om det ca 20 gånger och det blir exakt samma sak. vad gör jag för fel? är deet nån som har klarat det uppdraget? kan ni berätta hur ni gjorde? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tar du bra kort framifrån..? Plus att det ska va 4 snubbar.. inte bara 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tar du bra kort framifrån..? Plus att det ska va 4 snubbar.. inte bara 2.. Jag tar helt okej kort ,, zommar in och allt. det hinner inte komma mera människor för det blir mission failed alltid efter den andra snubben. Ryder gå ratt ta kort på. jag har varit på det uppdraget i 4 dagar SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Först är det Ryder och T-Bone Mendez tror jag, sen ska du ta kort på 2 killar till fast till höger om byggnaden. Bara kolla åt höger när du tagit de två första korten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 mm och den andra snubben ska du ta kort på dirket när han går ur bilen.. måste va lite snabb där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Först är det Ryder och T-Bone Mendez tror jag, sen ska du ta kort på 2 killar till fast till höger om byggnaden. Bara kolla åt höger när du tagit de två första korten.. hmm. ok men tack väldigt mycket.. ska testa och se vad som händer. har fan varit på samma uppdrag i 4 dagar utan att komma nånstans :'( men tack! ska testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts