makkan88 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 .......MEN INTE ETT PS2!!! (:!!! :'( Har lånat ut det till en jag känner. Så jag får gå till andra polare för att spela SA. Jag hämtade mitt Gta:sa idag hos posten och det är jag jäkligt glad för!! nåja,det var väl allt. GTA:San Andreas owns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Lol du har gta:sa men inget ps2 (:!!! Redigerad 1 november, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 var bästälde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kräv att få tillbaka ps2an då så du kan sluta skapa onödiga trådar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag beställde det från Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 och jag har ett träfärgat skrivbord.. ungefär lika intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men jag har ett PS2 och jag ligger bra till jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) och jag har ett träfärgat skrivbord.. ungefär lika intressant.. ärlit?`har du? fan va coolt, var skaffar men ett sådatn? Redigerad 1 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 O wow, detta måste jag anteckna i mitt rosa anteckningsblock. Eller shit, det har jag ju lånat till Ryder. Får anteckna imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 och jag har ett träfärgat skrivbord.. ungefär lika intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 och jag har ett träfärgat skrivbord.. ungefär lika intressant.. Alltså seriöst? Det vill ja med ha... jag har ett vitt bord. Jag har alltid drömt om ett träfärgat. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts