Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Min röst går helt klart till Los Santos, där alla kula uppdrag finns och där den bästa delen av storyn utspelar sej! Ni som inte klarat upp alla behöver inte rösta eller så kan ni välja vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 rösta i denna tråd istället. VOTE: null vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vote: vet inte för jag inte varit i sista staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vote: vet inte för jag inte varit i sista staden menar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har inte varit i las venturas men jag tycker att los santos var den bästa när man hade sitt gäng där som krigade och skydda en, riktigt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 kanske lite tidigt att fråga denna fråga jag är bara i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) kanske lite tidigt att fråga denna fråga jag är bara i LS samma här.. men par uppdrag till SF bara.. edit: om det krävs 27 uppdrag för att komma till SF har ja bara 1 uppdrag kvar Redigerad 1 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts