FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur ska jag göra för att få göra Woozies uppdrag, han säger att jag är för kass på att simma (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gå till sjön o öva dig på o simma! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Dyka ska det väl vara? Tryck på rund och dyk tills du får lite diving skills... Men akta så inte dyk/lung mätaren går i botten får då börjar du förlora liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Okej, tack. Jag ska försöka (:!!! Hur mkt ska man ha för att få göra uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nähä, nu gjorde jag så jag fick uppgraderat i det, men hur mkt ska man egentligen göra? Det funkade iaf itne med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts