farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Asså nått som jag inte sett i alla fall som fanns i dom förra GTA Spelen När man åkte mellan öarna. Det är ju dom här så kallade "Loading" punkterna. När man åkte mellan dom båda öarna i GTA VC tex. Men dom verkar vara borta i GTA: San Andreas.. Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Asså.. err det blev ''confirmed'' för flera månader sen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Asså.. err det blev ''confirmed'' för flera månader sen.. (:!!! errr didn't know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vadårå? tycker du inte att det är bra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när laddar det egentligen, enda jag märkt är vid starten, har iofs bara kommit till streetrace:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när man går in i affärer och dylikt.. alltid när man går in nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Som jag uppfattade det så menade han när "skylltarna" (helskärm) *Welcome to Vice City* kommer upp. I Vice City var dom väll blå och orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när man går in i affärer och dylikt.. alltid när man går in nånstans jo iofs, tänkte inte på det, men är det någon annan plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nej, bara när man går in nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts