JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hej... Sorry om att detta är min andra topic. Men är det någon som vet mer om hur man gör innbrott ? Jag har kört runt med vanen o kollat massor av hus.... men hur går man in i dom ? det finns ingen sånn där gul upponervänd triangel framför dörrarna eller något . hur gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hej... Sorry om att detta är min andra topic. Men är det någon som vet mer om hur man gör innbrott ? Jag har kört runt med vanen o kollat massor av hus.... men hur går man in i dom ? det finns ingen sånn där gul upponervänd triangel framför dörrarna eller något . hur gör jag ? det finns inte gul grej framför alla, bara en del, leta efter ett hus med en sån.. ett till tips.. leta på natten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 åk till richman kvarteret i los santos där finns det sånna gula pilar men inte på varje hus man måste kolla runt lite. är ibland på bakdörren (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 okej tack så mycket.... det ska komma till nytta för jag har behov av pengar nu för jag bor i San fierro.... eller rättare sagt är jag hemlös där ska fixa pengar nu ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man får inte så jätte mycket pengar. snodde 2 TV aparater och en video och fick endast 330 gtapengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 asså har inte orkat gör inbrott, tjänar man mycket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men alltså...nu har jag drivit runt med en van i Winewood o klockan var (ca) 03.30 när jag kom dit.... jag hittar inga gula krumilurer framför dörrarna (:!!! måsste man vara i vanen om man ska se dom gula krumelurerna ? vart är det bäst att leta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vilken bil är det man behöver för att göra inbrott? 2.Om man verkligen får så lite får stölder är det bättre att göra pimpin missions, man kommer snabbt upp i nåra tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag antar att du också har aktiverat "burglar" mode...? Dvs tryckt R3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 asså har inte orkat gör inbrott, tjänar man mycket eller? har tjänat som mest 25920:- då går man först in i ett hus, tar 2 saker, sen går in i huset brevidd och tar 2 saker, sen går man tillbacks till första huset och hoppas att dom sakerna är tillbaks, det funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts