Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Yo! Jag är i SF på uppdraget me cesar's kusin. Jag undrar om nån vet hur man köper Cigg o Drickan? och vart finns mina gammla gängsnubbar?? dom finns ju inte i LS när man åkte till SF . Om n vet så säg till tack. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Dom förådde dig och den enda vän du har kvar av dom gammla är Sweet (din bror). Drickan kan du köpa i dryckautomater som finns i några affärer, ciggen vet jag inget om. Redigerad 1 november, 2004 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jo jag vet att dom förrode mig men liksom jag borde ju fortfarande kunna recruita nåra andra? vet du om det finns nåra andra som kan jobba för mig typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej, jag har gjort ungefär 90 uppdrag och är i Las Venturas, inget har hänt ännu. Storyn och spelandet var faktiskt roligare i början när det handlade om gettot och gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 blir snart roligare för din del (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vems del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Dom förådde Carl för att dom trodde att han stack iväg igen när han blev bortrövad av Tenpenny som tog honom till Whetstone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men ohh. dom förrode ju honom innan Ryder o Big smoke sålde ju ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man kan ite röka och man kan inte heller gräva det var bara rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vad är det för snack? Klart man måste kunna röka och gräva. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. står det. och sen det där med spaden, varför ska man annars ha en? Visst, kul att slåss med den, men man måste ju kunna GRÄVA med den? Det är ju en spade för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Du ska inte tro på det som står på gtasajten typ hälften av alla grejjer är falskt om San Andreas. Tyvärr verkar man inte kunna röka och gräva...iofs vad skulle gräva va kul för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men GTA-sajten hör ju till det här forumet? Klart man ska tro på vad som står där. Liksom. Jag tror inte på så mycket vad folk säger här. jag har inte kommit till att jag har hittat spaden eller så.. Eller ciggaretterna..men ändå. Man borde det tycker jag. Gräva ner lik såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det är ju rykten för FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tror jag ändå inte på. Skit i och sprid rykten då för fan om det ändå inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Du säger att om spade finns så borde man kunna gräva.. Men vafan det finns ju baseball bat och golfklubbor, ska man inte kunna spela baseball och golf då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man kan ju spela baseball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man kan ju spela baseball! Kan man spela golf da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Fan hade varit asfräckt o gå med en pipa i munnen o en sprit flaska i handen:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vad är det för snack? Klart man måste kunna röka och gräva. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. står det. och sen det där med spaden, varför ska man annars ha en? Visst, kul att slåss med den, men man måste ju kunna GRÄVA med den? Det är ju en spade för tusan. Varför är det så sjklart? Kunde du såga ner träd med motorsågen i VC? Kunde du skruva på skruvar med skruvmejseln i VC? Kunde du Slå in spik med hammaren i VC? Kunde du spela golf med golfklubban i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej, men det är ju dåligt av dom, att skriva det. Och så kan man inte det. Dom verktygen, spaden i alla fall, är ju till för att gräva. Slåss kan man väl göra på annat sätt. Det blir ju roligare om man kan gräva. Var inte så uppkäftig. JAG tycker det är självklart att man skall kunna gräva med en jäkla spade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts