BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tjena Nån som kan hjälpa mig på Air Raid? Det är så svårt å skjuta alla plan. Finns det något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 du behöver inte gföra det uppdraget... jag tror att det finns nog knappt någon som klarat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ...ett sidouppdrag som man inte behöver göra för att klara storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har klarat det. Det gäller att gå dit vid rätt tillfälle, så gå dit på morgonen när det blir ljust. Sen så försöker du bara skjuta alla flygplan så tidigt som möjligt, försök inte hålla inne knappen, vänta in dem i skottlinjen bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Är det uppdraget hos zero? Lyckades faktiskt klara det på andra försöket =) Uppdraget efter det tycker jag är ännu svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts