lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har hört att det har varit lite prat om att man måste ha flygerfarenhet för att kunna komma in på diverse flygplatser, detta stämmer inte hämta en stor truck och hoppa över till den mindre flygplatsen (mitt emot stora) sedan ta lilla planet det kan du flyga med överallt, för att ta jeten, landa på stora eller på någon av dom andra städernas, Detta var inte så svårt.. går o räkna ut med arslet.. P.s försöker ni ta er in i andra städer får man fyra stjärnor om inte dom är upplåsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag vet. men det är ju inte lika kul. man vill ju hellre ha ett charterflygplan och ha certifikat o hela rubbet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) givetivs givetvis, men det var på tapetten iaf (:!!! Redigerad 1 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts