BroDD Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 asså... nyss börjat spela... e på uppdraget där man ska spraya massa tags... ja gör dom första... sen ska man ju springa till ett annat ställe... hittar den första, men sen ska man ju hoppa över ett staket så ska de va en där typ, eller? letat överallt i närheten där, utan o hitta.... så kommer polis jäveln hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 en är uppe på taket på ett hus du måste typ klättra upp på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 den sista taggen är på ett tak... klättra över staketen och sen ska du upp på en kontainer eller liknande och sen upp på taket..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ojdå.. tack gubbar (tanter) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har hittat 69 av 100. Men finns alla 100 i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har hittat 69 av 100. Men finns alla 100 i Los Santos? jag har 78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Var hittar man dom? Jag har åkt runt och gått runt nästan över allt. Men det är ju jätte svårt att veta var man ska leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Lite varstans, i gränder, på husväggar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nån kanske skulle kunna göra en karta(när "han" har alla 100!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har 78 Antagligen. Vore rätt skumt om gängen åkte till en annan stad för att klottra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 På www.gtawh.com tror jag alla finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts