fredde454 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har problem med ett uppdrag i san fierro det är ganska långt in i san fierro uppdragen så har ni inte gjort långt i san fierro så läs ej mer jo det är så att man ska sticka iväg till polis huset i san fierro och man kommer dit skjuter lite folk sen så sticker den gubben man ska skjuta i en helikopter om man ska sticka upp på motorvägen för att skjuta ner helisen men det går ju fan aldrig den helikoptern åker ju så jävla snabbt, har nån några tips på hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 åk en jävla bit ifrån den.. alltså framför den, sen stannar du och siktar in dig på helikoptern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man måste vara snabb med rocketlauncher'n.. jag följde helikoptern med motorcyckel upp i bergen sen när helikoptern va ganska nära så hoppade jag av å snabbt skjuta med rocket så den inte hinner åka iväg igen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag följde den ända till slutat av motorvägen, där stannade den upp en stund. Då hann t om jag, som är lite seg på sånna grejjer, skjuta ner den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts