LuNk4n Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Här är en enkel fråga: Var kan jag hitta en fallskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 i downtown los santos, på typ högsta byggnaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 högst upp på mount Chiliad på parkeringen/plattformen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Och om man väl tagit dom en gång kan man inte komma senare och ta en till eller ? jag provade nämligen på den högsta byggnaden och då fanns ingen fallskärm (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vid en gammal och öde flygplats i öknen i las venturras finns också en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 finns jetpack å militärflygplan där också om man klarat så långt dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kommer man att använda fallskärmen på något uppdrag? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Och om man väl tagit dom en gång kan man inte komma senare och ta en till eller ? jag provade nämligen på den högsta byggnaden och då fanns ingen fallskärm Hmm... Det kan inte stämma! Det måste ju finnas ett oändligt antal fallskärmar, för dom kan ju inte ta slut, eller? Prövade du att åka en sväng, för att se om de dykt upp? Finns dom inte att köpa någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vilken är den högsta byggnaden i första staden? Ok, den som är högst, men jag kan inte hitta ingången till det hus jag anser vara högst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vilken är den högsta byggnaden i första staden? Ok, den som är högst, men jag kan inte hitta ingången till det hus jag anser vara högst! använd dodon och försök "landa" (snarare kraschlanda) på taket.. du ser ju i luften vilket hus som är högst, och om du är nära kan du även se fallskärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 använd dodon och försök "landa" (snarare kraschlanda) på taket.. du ser ju i luften vilket hus som är högst, och om du är nära kan du även se fallskärmen bättre o använda helikoptern som man kan hitta i sf flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 PÅ toppen av Mount Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) bättre o använda helikoptern som man kan hitta i sf flygplats säger som og_loc man tar ju helicoptern... men varför är alla plan och det låste i sf flygplats ? ( förutom helikoptern då) Redigerad 1 november, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 fallskärmen som jag en gång hittat uppe på Mt Chiliad är inte kvar. Kan man bara ta dom en gång eller? Jag har varit där uppe flera gånger men på precis samma ställe som fallskärmen var ligger bara en skottsäker väst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har provat gå dit utan västen men den är ändå inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 så fort du är i ett flygfordon så får du en fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 så fort du är i ett flygfordon så får du en fallskärm Jag får det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts