RavenE Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag vet att fyrhjulingen ska finnas i "Blueberry Acres" (Stavning). Står den i ngt hus, eller står den på nån åker? Kan ngn markera på en karta ungefär vart den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag vet att fyrhjulingen ska finnas i "Blueberry Acres" (Stavning). Står den i ngt hus, eller står den på nån åker? Kan ngn markera på en karta ungefär vart den finns? Ganska svårt men den står nästan vid mount chilliad en liten väg ner vid ett hus, Det är 2 grus vägar som delar sej, Ta den högra ner till huset där skja den stå! Hoppas du förstog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Ganska svårt men den står nästan vid mount chilliad en liten väg ner vid ett hus, Det är 2 grus vägar som delar sej, Ta den högra ner till huset där skja den stå! Hoppas du förstog! Inte i närheten av Mount Chilliad, utan vid Bluberry Acres utanför Los Santos Tack iaf, förklaringen var bra! EDIT: Måste man ha gjort ngt uppdrag för att få fyrhjulingen? Redigerad 1 november, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Inte i närheten av Mount Chilliad, utan vid Bluberry Acres utanför Los Santos Tack iaf, förklaringen var bra! Ungefär, Men den ska va ganska nära Mt, Chilliad där hitta jag min Och den e jävlit rolig att hoppa med för mount chilliad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ungefär, Men den ska va ganska nära Mt, Chilliad där hitta jag min Och den e jävlit rolig att hoppa med för mount chilliad! Vet du inte vart den finns vid Blueberry Acres? Vet du om man måste ha gjort ngt uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ingen annan som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (:!!! jag vet i "Blueberry acres" typ högst upp i los santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hittade den första gången precis vid vägen i angel pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 den står vid dom två tornen på bondgården i Los santos i hålan blue berry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ingen som kan rita ut på kartan exakt ? lite drygt å bara åka omkring vilse (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det finns en på Mount Chiliad.. ta högervägen och ungefär hälften av vägen upp, finns det några bro-liknande saker. Leta runt där så hittar du den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 den i los santos behöver man inte göra nått uppdrag på för o få.......men fyrhjulingen suger, den "riktig" tävlingsbågen me siffror på äger fett! axar som ett.....hm...nja snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts