Jump to content

vad ska jag göra?

Colan K
 Share

Recommended Posts

jag hade planerat allt till relesen till SA: ringa till skolan och säga att jag e "sjuk", springa till affären och slåss om SA osv...

sen när dagen kom så GLÖMMDE jag San Andreas!! istället köpte jag en ny TV utan en tanke på SA och PS2! ^_^

I skolan den 29:

så hade vi ett tråkigt prov på SO så kände jag ett sug i kroppen, ARRRGH! ställde jag mig upp och skrek.

sprang hysterskt till Expert där dom hade lagt undan "mitt" SA.

så där stod jag och dreglade i några timmar. :'(

INGA PENGAR till PS2 eller SA! gick tanken till i min lilla hjärna.

senare kom en lärare och drog mig tillbaka till skolan.

så här är jag nu och försöker släcka suget med liter med cola och GTAsajten plus 20 andra sidor

vad ska jag göra??

gått igenom alla möjliga möjligheter: slå ner folk (hjälper lite!)

råna en affär.

tigga.

sälja mina syskon.

jobba? (inget val för mig!!)

HJÄLP MIG!!! jag dör snart...

help nedded! ge mig förslag vad jag kan göra! annars kommer jag genom data skärmen och spöar skiten ur dig!

jag vet inte var jag ska ta vägen, ARGGGHH :shifty:

P.S fick ett G på provet även fall jag bara gjorde halva. fröken fråga varför jag sprang iväg, men jag sa att det var en sak hon inte skulle förstå.

Redigerad av Colan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade planerat allt till relesen till SA: ringa till skolan och säga att jag e "sjuk", springa till affären och slåss om SA osv...

sen när dagen kom så GLÖMMDE jag San Andreas!! istället köpte jag en ny TV utan en tanke på SA och PS2! <_<

I skolan den 29:

så hade vi ett tråkigt prov på SO så kände jag ett sug i kroppen, ARRRGH! ställde jag mig upp och skrek.

sprang hysterskt till Expert där dom hade lagt undan "mitt" SA.

så där stod jag och dreglade i några timmar. :'(

INGA PENGAR till PS2 eller SA! gick tanken till i min lilla hjärna.

senare kom en lärare och drog mig tillbaka till skolan.

så här är jag nu och försöker släcka suget med liter med cola och GTAsajten plus 20 andra sidor

vad ska jag göra??

gått igenom alla möjliga möjligheter: slå ner folk (hjälper lite!)

råna en affär.

tigga.

sälja mina syskon.

jobba? (inget val för mig!!)

HJÄLP MIG!!! jag dör snart...

help nedded! ge mig förslag vad jag kan göra! annars kommer jag genom data skärmen och spöar skiten ur dig!

jag vet inte var jag ska ta vägen, ARGGGHH (:!!!:)

P.S fick ett G på provet även fall jag bara gjorde halva. fröken fråga varför jag sprang iväg, men jag sa att det var en sak hon inte skulle förstå.

Leta i en buske, om du är desperat, och köp det sen när du har råd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i will just sit here and laugh at your stupidness *LOL*

nej men seriöst jag vill ha San Andreas så gärna at jag snart rivit hela huset och ätit up halva armen men det finns ju vissa problem som heter "jag har inget ps2"

så jag sitter och väntar till nästa månad i stället för det finns ingen annan lösning.

Sorry. Life sux and thats a fact.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sälja mina syskon.

Det brukar jag göra när jag har pengabrist. Fast problemen är ju att dom tar slut så fort och dessutom blir inte föräldrarna glada när dom hör att deras minsting är på väg med flyg till Thailand.

Om du skippar skolan för att köpa ett spel borde du dra till BUP och prata om det.

Där har man ju vart några gånger... -_-

- Jaha, hur mår du nu då?

- Käften.

- Jaha, du bär alltså på inre aggresioner.

- Dra åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar jag göra när jag har pengabrist. Fast problemen är ju att dom tar slut så fort och dessutom blir inte föräldrarna glada när dom hör att deras minsting är på väg med flyg till Thailand.

Där har man ju vart några gånger... :blink:

- Jaha, hur mår du nu då?

- Käften.

- Jaha, du bär alltså på inre aggresioner.

- Dra åt helvete.

Ha ha ha! :P

Garvar som fan, vad står bup för föresten?(Barn Ungdoms Problem nåt sånt eller? -_- )

Du får väl vänta med San Andreas om du gjort ett misstag som att köpa en tv istället för spelet, annars så är väl jobba det enda? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor