graffe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Jag vet att det finns många trådar om multiplayer, och jag vet att nån kanske kommer säga att detta var en onödig tråd... Men jag skulle vilja att man skulle lista alla multiplayer spel... Var dom finns och vad man gör. Jag personligen har inte hittat en enda... *EDIT* om ni missförstod mig så menade jag mini-spel som man kan spela två spelare i Grand Theft Auto: San Andreas... Redigerad 1 november, 2004 av graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) *DELETED* Redigerad 1 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 den här topicen hör nog hemma nån annanstans! Varför? Han menar nog multiplayer i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 *DELETED* Sluta leka mod ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Sluta leka mod ! (:!!! Men din jävla tönt, han menar ju självklart att han skrev fel och tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Enda jag har lirat hittils är den vid flickvännens hus (hjärta på kartan när du räddat henne i ett uppdrag). Det är en vanlig free roam där du spelar med flickvännen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts