hjhjg Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 :'( jag har längatat så efter att få flyga högt och mycket i SA. men när jag försöker backa jetflyplanet på los santos flygplats så går det inte. jag backar som man gör med bilarna men det svänger inte det bara backar rakt bak?! p.s vet någon vad flygskolan ligger d.s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 flygskolan ligger i LV och man köper den på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kompis man svänger med L2 å R2 med flyplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag ligger i andra staden men alla planen i flygplatsen är låsta hur gör man så att man kan åka dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) precis! Redigerad 1 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts