pepesbod Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur läser man av oddsen eller vad de e för något? tex kan de stå 6/1, menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Hur läser man av oddsen eller vad de e för något? tex kan de stå 6/1, menas med det? om det står 6/1 så vinner du de pengar du satsat gånger sex, allså Y x 6 Y=dina satsade slantar kan säga att jag har 114 838 121 $ nu... de ni Redigerad 1 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 okej.. så det är alltså slumpen som avgör vikken häst som vinner..lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man ska satsa på häst nr 2 eller 3. Häst nr 1 ger lite pengar och häst 4 vinner aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har 11 mille, orkar itne satsa igen, måste ju trycka på x c.a. 1100 ggr för att satsa allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har 11 mille, orkar itne satsa igen, måste ju trycka på x c.a. 1100 ggr för att satsa allt vad har det me min fråga att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man ska satsa på häst nr 2 eller 3. Häst nr 1 ger lite pengar och häst 4 vinner aldrig. jag satsar alltid på häst 4.. högt odds och jag vann senast på direktn, va snuskit jobbit att trycka att man vill betta 9990000 $ (max) så vann jag det x 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts