GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag vill ha snabba pengar! Alla tips uppskattas. Har läst någonstans att man kan döda drugdealers och få 2000$ för det, men var är de någonstans? man kan också råna, hade en gång i tiden den svarta bilen i mitt garage, men nu hittar jag inte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Säger bara: SPELA PÅ HÄSTAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Säger bara: SPELA PÅ HÄSTAR!!! kan bara instämma, jag har 114 838 121 $ nu.. (jag har spelat till mig det från ett startkapital på 13 600 $ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har spelat på hästar flera gånger nu och vinner aldrig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 är inte gränsen 99 999 999 ?? eftersom det inte är fler 8 siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 kan bara instämma, jag har 114 838 121 $ nu.. (jag har spelat till mig det från ett startkapital på 13 600 $ ) Busted! det är ju som sagt bara 8 siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tack, Plutonion_man_91, men BeLund har redan påpekat det Åter till ämnet - kan man satsa på hästar i den första staden då? Behöver snabbar pengar så jag kan fixa min bil och delta i streetracing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Instämmer HÄSTAR!! Startade med 11 000$ har 14 000 000 nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tack, Plutonion_man_91, men BeLund har redan påpekat det Åter till ämnet - kan man satsa på hästar i den första staden då? Behöver snabbar pengar så jag kan fixa min bil och delta i streetracing! Ja man kan spela på hästar i första staden. Kolla på kartan det finns utmärkt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 är inte gränsen 99 999 999 ?? eftersom det inte är fler 8 siffror (:!!! trodde ja också, men det visade sig att det lades till en siffra, kolla själv om du inte tror mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts