Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vem är det här egentligen? Han står längst fram på min manual och på affischen, han måste ju vara med i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är Luigi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är Luigi. Han ser inte ut så i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Några av de tecknade bilderna på karaktärerna skiljer sig från hur gubbarna ser ut inne i spelet. Kolla till exempel Salvatore, så där ser han ju inte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är Luigi. Luigi? Tror itne det... det finns en bild på luigi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har också undrat vem den där gubben är. men eftersom han står längst fram så antar jag att det är han man spelar.. skicka iväg ett mail till R* och fråga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har i alla fall alltid trott att det där var Luigi för bortsett från att han har glasögon är han ganska lik honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är en Leone-maffia-snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tänkte precis skriva det. På Gouranga kallar de honom för Mafia Man. Men håll med om att han är lite lik Luigi. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har också undrat vem den där gubben är. men eftersom han står längst fram så antar jag att det är han man spelar.. skicka iväg ett mail till R* och fråga (:!!! Han är ju väldigt lik den man spear som också! Visst ska skicka och fråga... var hittar jag adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är en Leone-maffia-snubbe. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är ju sant i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det är Ray !!! Gubben på dasset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det är Ray !!! Gubben på dasset. Ehh, nej. Det här är Ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Men han har en likadan frisyr som Ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Visst ska skicka och fråga... var hittar jag adressen? kan någon ge han addressen så att man får reda på vem han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vilken adress ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vilken adress ??? Adressen till Rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag tror det här. gta-subscribe-request@listserv.rockstargames.com är addressen... Prova med den, jag är ganska säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 har du fått ett svar eller??? man undrar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts