Marquis Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Nån som vill lira inom den närmaste kvarten? De som är med hittills är: Jag Dusse Isf. kontakta mig på msn (leo.a@telia.com) Redigerad 7 november, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Monopol någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nån som är med nu? Helst nån som kan starta spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Monopol någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Monopol någon?? jag jag jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) skriv Colan som IP/datornamn så spelar vi! Redigerad 7 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tänk vad dött här blev?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du vet, skolan har börjat för de som hade höstlov (som mig) och så är det jobb för de större.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du vet, skolan har börjat för de som hade höstlov (som mig) och så är det jobb för de större.... hoho, den vart klockren (: Nej men skolan har börjat och lärarna snålar inte direkt med proven (Prov redan nu på torsdag). Sen så finns det vettigare saker att göra än att sitta och spela monopol, spelade bara när jag var sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 vi har matteprov var 3'e vecka.. samma med Datakunskap och ofta El-kunskap.. *suck* lägg sen också in ett antal prodjekt och annat för att krydda till de lite extra.. urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Varför stavar så många projekt 'prodjekt'? Det ser ju helt mobbat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts