Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag , Arvid och Xpisc ska köra ett game, vilka e med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag , Arvid och Xpisc ska köra ett game, vilka e med??? enligt vem ska jag vara med? palla spela med en hest och en flugfitta... Nej, jag och siana bråkar inte och flugfitta skall inte tas illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hepp, du är rädd..................... OK KEFF!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag vill va mä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Me 2, säg IP:t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nej, ingen av mig, köttis eller Arvid kan creata Säg din msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag o Arvid ska köra ett game, vilka e med??? jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kan du hosta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ok, nu känner ja mig stolt. jag kan hosta SÅ ADDA MIN MSN OM NI VILL VA ME!!! 81.226.154.230 NUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag är också med, om ni kan få de o funka De verkar ju som de funkar när ja inte e med, men när ja lyckas samla morfar, xpisc m m så funkar de visst inte Här är mitt rock monopol Där köper man instrument istället, o vinnaren får ett album sålt HAHA! Fyfan vad coolt! Är det färdigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nej de krånglar lite... Just nu spelar ja mot Arvid... Snacka om döläge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Siana gav upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vafaaan, skribb är Stockholms värste börshy sharky. Jag förlorar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nu är det Pico som är Wall Street Yuppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 I'm the man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nu ska jag visa era rövar vem som är affärsman, vem vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nu ska jag visa era rövar vem som är affärsman, vem vill lira? JAG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aegde precis epix på monopol, hade hotell på norrmalmstorg, centrum, västerlånggatan, hornsgatan (alla uppe i vänstra hörnet) men det dröjde typ tolv gånger runt innan han gick och ställde sig på norrmalmstorg för att gå 40k back och ge sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Siana gav upp. ...jag hade otur Kalan, help kolla min mod Allt kostar 0 kr, fast än ja ställt in pris Någon som e med på en match ikväll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aegde precis epix på monopol, hade hotell på norrmalmstorg, centrum, västerlånggatan, hornsgatan (alla uppe i vänstra hörnet) men det dröjde typ tolv gånger runt innan han gick och ställde sig på norrmalmstorg för att gå 40k back och ge sig Det var första gången för fan! Orkade inte mer när jag klev på hans satans hotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts