Karatemorfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) haha, Arvid hamnade nyss på mitt 40 000kr hotel... fan, arvid är en jevla fcking hest. Redigerad 3 november, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kom på att Blodtörstnivån på "Medelålders Man" samt på den först "Utlänning" i ordningen inte stämde i Betan jag släppte, men det är givetvis fixat nu... Släpper nog en ny beta imorrn, beroende på om jag hinner fixa något värdigt ett nytt släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Någon som vill ta en match snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Sådär, min match med Karatemorfar och våran fina moderator Arvid slutade med en utklassande vinst till mig, där jag hade hotel som krävde dom på 40 000kr, 28 000kr osv... Ganska ägda enligt mig. Så, i våran 'trio' liga står det nu: 1-1-0 Karatemorfar - xPisc - Arvid Edit; Självklart jag som är 'spyflugan' Gameboard: Redigerad 3 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Haha. fyfan vilken match. och våran konversation på msn, den slår allt. mina kommentarer till arvid. lite elakt, men roligt. så var jag kissnödig hela tiden också Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L):arvid, du är en jävla cp hest! Arvid: fu cp morfar Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): men gud va du er ecklig arvid. du er en ecklig hest. Arvid: men knip igen brödsaxen hest morfar Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): hest er eckliga Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): arvid er en hest. han er ecklig Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): men gud va du er ecklig arvid. du er en ecklig hest. Arvid: men knip igen brödsaxen hest morfar Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): arvid är snålast i verlden. din hest Arvid: käften Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): att va hest, betyder mest och är best Collin./ Promoe./xPisc.se./ Dissa OS i Kina 2008!: alla ni andra kan holla keft Arvid: men kuk Collin./ Promoe./xPisc.se./ Dissa OS i Kina 2008!: for annars for ni nte komma pa fest Arvid: vem vill ha fest med en hest Collin./ Promoe./xPisc.se./ Dissa OS i Kina 2008!: alla som er best Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): älskar dig arvid Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): kom så knullar vi Arvid: ska ge dig en varning för det här Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): arvid, vet du vad? du är aeg din jävla hest Arvid: skit på dig Efter jag vunnit: Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): äsch. jag är mest bäst på det här. ni andra är hestar Arvid: karatemorfar vet du hur man räknar ut din iq? Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): nej Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): det är väl runt 50 Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): jevla hest Arvid: man tar 100 minus antal gånger du har sagt hest ikväll Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): lol Christian / Morfar / Rammstein är musik ! /? Sofia (L): fan vad jag skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jo du var ovanligt kaxig på msn ikväll, din hestkåta toalett-narkoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nån som är sugen på en match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Nån som är sugen på en match? Jepp... Känner ett visst sug Haha, karatémorfar... Arvid blev ju lite småtjurig, och mitt när han klagar börjar jag rimma på hest Bli en hest för det är best annars blir det ingen fest Edit: Joina 83.226.223.187 Startar spelet 09.45 Msn; xpisc@hotmail.com Redigerad 3 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 HAHA snygg Kalan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Sådär, ännu en runda spelad mot hesten Arvid och resultatet blev som väntat en överlägsen seger för mig, xPisc. Efter att ha gjort så att Arvid inte ha kunnat bygga ett hus så tog började jag bygga ett bar billigare hotel med räkningar från 2800kr men allt eftersom så började jag bygga 21 000kr hotel och när jag satt upp mitt 40 000kr hotel och Arvid låg -17 000 så fanns det ingen annan utväg än att ge upp för honom. Praise the king, me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Skryt lagom, du vann bara för att du kunde köpa nästan alla gator de första varven medan jag hamnade i buren gång på gång. Dessutom hade jag kunnat fortsätta om jag velat men eftersom du i princip redan hade vunnit tyckte jag inte det var värt tiden. En vacker dag får jag min revansch ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nån som vill lira då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Skulle vara kul å testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har kommit på en sak. Vi borde ha en gtasajten´s forum tävling. Vi har 3on3/4on4 matcher, vinnaren går vidare. Så ser vi vem som är bäst på forumet i monopol. Så får vi bestämma ett datum när alla kan, eller iaf försöka. Så jag säger att jag kan inte från och med nu och fram till 18.30 någongång. Vet inte hur jag har det ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Mycket bra idé! Sätter ihop sig i grupper om tre/fyra och bestämmer en tid och så möts vinnarna i matcherna varann. Hu rmånga matcher dte blir beror ju på hur många på forumet som vill vara med, så en bra idé är att länka hit i sin sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag e me..! (inte för att jag kommer vinna då alltså..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag är också med, om ni kan få de o funka De verkar ju som de funkar när ja inte e med, men när ja lyckas samla morfar, xpisc m m så funkar de visst inte Här är mitt rock monopol Där köper man instrument istället, o vinnaren får ett album sålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Är det nån, typ Arvid som de funkar bra för, som e med på ett game??? Jag varnar er, jag krossar allt i min väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Förutom mig då xpisc's server funakr bra, fråga honom, ska själv på fotbollsträning nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag o Arvid ska köra ett game, vilka e med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts