Speeder Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nån med problemfri anslutning som vill starta ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jomen skiten funkar ändå inte! Hjäääälp! Öppna porten 4711 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hur gör man egentligen met IP:et??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad exakt menar du? Kan nån av er som de funkade för skapa en anslutning, jag, Mr.M och Speeder blir galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag blev verkligen galen... Nån som kan hjälpa vill gärna prova Monopol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 xpisc kan nog starta ett vid typ åtta eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sådär. Då vann jag över Xpisc (a.k.a xxxpics av mig) och arvid. Arvid är en hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Arghhh kan du spela?? Jag blir galen Kan inte du skapa ett game så jag kan få kicka dig, då? Det verkar som om problemet är löst Norton Antivirus måste stängas av... Någon som är med på ett game nu då??? Redigerad 2 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Argh jag blir galen, vart tog alla vägen!??? Xpisc, Karatemorfar, Speeder, Arvid kan ni hjälpa mig och Mr.M så vi kan spela eller??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Public Beta v0.1 Jag är inte färdig på länga vägar, har inte hunnit ändra så mycket på Chans och allmäning-korten bla. Men skriv gärna buggar och fel här Bara att skapa en helt ny, tom mapp och lägga in filerna där, lycka till http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Mordopol.rar Redigerad 2 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan ju bara säga att man nu är en sk södermalmssnobb som är uppväxt med att kunna investeringar(fick titeln av den fina mikolan) då jag krossade min kompanjon Mikolan på en *het och skrattfylld match! 1 - 0 i matcher till mig vs Mikolan *Egentligen väldigt iskall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 I´m back. Någon som vill spela? En sak: Jävligt störande med alla dessa "nya" versioner ni gör. Orka lägga upp dem här, kör orginal istället. Blir bara jobbigt ifall någon kör med en hemmagjord och en annan med orginalet. Eller går det kanske? Så, spela någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag är med, om de kan funka nån gång Kalan: lite kritik till ditt spel: Otroligt coolt gjort, måste jag säga först! Ehm, Elverket, Vattenverket o alla stationer går väl inte att mörda? Och sen som du sa med allmäning o chans... Fred Krueger vann i skönhetstävling.. Hur intecknar man offer??? Är olika offer olika bra??? När man köper "hus" vet man inte till vilket, då de heter likadant... Kan man inte lösa "hyra" bättre? "Husen"... Vad är de?? Vaddå att man åker ut å ga att man inte har tillgångar??? Ja, de va de.. Men j*vlar va bra de va Karatemorfar, ja addar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vi behöver någon som kan hosta. Typ xxxpics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Jag är med, om de kan funka nån gång Kalan: lite kritik till ditt spel: Otroligt coolt gjort, måste jag säga först! Ehm, Elverket, Vattenverket o alla stationer går väl inte att mörda? Och sen som du sa med allmäning o chans... Fred Krueger vann i skönhetstävling.. Hur intecknar man offer??? Är olika offer olika bra??? När man köper "hus" vet man inte till vilket, då de heter likadant... Kan man inte lösa "hyra" bättre? "Husen"... Vad är de?? Vaddå att man åker ut å ga att man inte har tillgångar??? Ja, de va de.. Men j*vlar va bra de va Karatemorfar, ja addar dig Elveket och det ska jag förståss ända till personer, vet bara inte vilka. Förslag? Allmäninarna och det sak jag ändra, ja. Inteckningen vet jag inte riktigt hur jag ska lösa, men det går nog Olika offer är olika bra, ja. Mycket mera tillfredställande att mörda en storbystad blondin än en gammal gubbe Vet inte heller hur jag ska göra med hyran... Hus vetefan vad jag ska göra med heller, men har nån idé... Vad menar du med åka ut när man inte har tillgångar? Det är tänkt så att man har en viss blodtörst, och ska göra av den genom att mörda folk. Den som vinner är alltså den som egentligen skulle ha förlorat, dvs. den med minst blodtörst (tillgångar då) Laddar upp en uppdatering inom en snar framtid... Tack för kritiken förresten EDIT: Jag har änsålänge bara inkluderat Freddy Krueger, Michael Myers, Jason Voorhees, Leatherface samt Pinhead... Förslag på fler? Kanske Chucky, Ghostface eller Fisherman? EDIT2: En sak: Jävligt störande med alla dessa "nya" versioner ni gör. Orka lägga upp dem här, kör orginal istället. Blir bara jobbigt ifall någon kör med en hemmagjord och en annan med orginalet. Eller går det kanske? Jag kör också med original när jag lirar, men kul med lite moddar ibland som omväxling... Hur kan det bli jobbit om två kör med olika versioner? Vet iofs inte om det går att lita mot varrann om man har olika .lst-filer, men om man bara har olika spelplaner så borde det gå... EDIT3: Nån som vet ifrån vilken film som "fängelsebilden" i spelet är tagen? Sen undrar jag om jag kanske skulle lägga in små bilder av offrena på spelplanen så att deras ansikten visas, istället för att de har en speciell färg. Tex så har "Campande Tonåring" grön färg på spelplanen, tycker ni att jag då istället ska läggain en bild på en campande tonåring, och likadant på de andra också då? Redigerad 2 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vi behöver någon som kan hosta. Typ xxxpics. Sure Bara du inte hotellar dig så mycket bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sure Bara du inte hotellar dig så mycket bara Du kommer precis i rättan tid. Hosta fort som fan Du, jag hotellar så mycket jag vill. Jag ska aega dig din heeest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hehe varsågod... Elverket mm kan typ va högre upsatta personer eller poliser Jag menade me om olika offer e olika bra, att e de bättre med den storbbystade blondinen(norrmalmstorg) än den andra(centrum) Hus kanske typ kan vara blodklumpar e eller nåt Med åker ut menar ja, att man åker ju på vanligt monopol ut när man inite har pengar, men här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) hehe varsågod... Elverket mm kan typ va högre upsatta personer eller poliser Jag menade me om olika offer e olika bra, att e de bättre med den storbbystade blondinen(norrmalmstorg) än den andra(centrum) Hus kanske typ kan vara blodklumpar e eller nåt Med åker ut menar ja, att man åker ju på vanligt monopol ut när man inite har pengar, men här??? Jaa, tack för idéen om poliser och det! Det ända som är bättre med storbystad blondin är att man släcker mer blodtörst än vad man gör med de som är i början... eller hur menar du? Okej, jag köper två blodklumpar på den döde "Medelålders Man" Nja, kanske inte... Kan man inte bara ta bort allt vad hus heter från spelet? blir enklare då Här har man inga pengar, här har man som sagt blodtörst. Och den sak släckas så fort som möjligt (genom att mörda folk etc.) Så i princip vinner den som i vanliga monopol skulle ha förlorat EDIT: Orkade inte släppa en ny version ännu, gör det när mera är fixat... Men uppdaterar med ett screen... Notera att det ska vara bilder på alla personer och inte bara poliserna... Har även lagt till Chucky som spelbar mördare EDIT4: Tog bort EDIT2 och EDIT3 EDIT5: Skrev ett nytt inlägg ist. Redigerad 3 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 haha, Arvid hamnade nyss på mitt 40 000kr hotel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts