Marquis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Inget att göra? Spela Monopol online då! Jag kommer snart starta ett spel, skriv in leos som ip/datornamn och joina vetja! Jag startar upp den 14.00 och väntar till 14.10 tills jag börjar Adressen (ladda 2.5) http://biphome.spray.se/karl.runmo/monopol.htm Redigerad 1 november, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kan inte du starta ett spel snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja..jag vill oxå lira =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja..jag vill oxå lira =P Ip: 192.168.0.31 Gå in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ip: 192.168.0.31 Gå in där Det ädr är väl en intern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nån som vill joina? 192.168.0.5. Nuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tankade hem monopolspelet och ser att det är samma som jag gjorde en Matrix-mod till, för länge sedan... Haha, man blev fångad av agenterna istället för att åka i fängelse osv. Dessvärre har jag inte kvar den längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur gjorde du den??? E de nån som e med på ett game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur gjorde du den??? E de nån som e med på ett game? Genom att ändra .bmp filerna som ligger i samma mapp som resten av spelet. Där kan man ändra spelplanen, spelpjäserna och annat. Man kan även byta ut musikfilerna (.midi) och ändra inställningar i .lst-filen... Håller på med en mod till just nu faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 haha, ska också försöka mig på en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Så här långt har jag kommit ännu Är det någon som vet hur man gör för att få den spelaren som först når noll i pengar att vinna? Iaf, så går detta inte ut på att köpa gator utan att döda massa oskyldiga offer Har lagt in passande musik och ljudeffekter, men är inte klar på länge... EDIT: Posta bilder ni andra också! Redigerad 1 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha, vilket prog behöver man för att ända .lst filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nån som vill köra snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nån som vill köra snart? Jag vill köra nu... Du skapar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ok, skriv in jesper-jnhyvzkz som ip/datornamn och kom in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) ok, skriv in jesper-jnhyvzkz som ip/datornamn och kom in! Det står anslutning misslyckades... skrev jesper-jnhyvzkz i den övre rutan för IP/Datornamn och mitt egna nick i den undre... EDIT: Du kör väll nyaste 2,55? Redigerad 2 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) jag blir med. edit: samma fel för mig och jag har lösningen. jesper-jnhyvzkz är hans nätverks namn och vi kan ju inte komma åt hans nätverk. Redigerad 2 november, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) funkar inte för mig heller.. kan nån mod säga hans IP? Redigerad 2 november, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Lira ? känner för revanch nu =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts