Sir.Per Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag gick ut o skulle äta och då kom non och körde över henne. Kan man få en ny Girlfriend?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja, du får en ny i san fierro.. michelle heter hon men hon är jävligt fåfäng och kräver att man måste va lite tjockare... förresten så tror jag att din flickvän inte dog helt.. hon finns nog om du går tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kan hon dö? Mwuhhahahahahaha jag sa DÖDA henne, och ja man ha få en ny, man kan faktiskt ha flera Hittat 2 men jag var inte deras smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur får man flickvän då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag råkade slå flickvännen med en blombukett, när jag skulle försöka ge henne den, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hehe jag slog henne och då sprang hon iväg och då kom en bil o körde över henne... Och hon dog helt!! hon finns inte på kartan längre. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag råkade slå flickvännen med en blombukett, när jag skulle försöka ge henne den, hehe haha fy fan va intelligent =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag tog motor sågen och döda hon och hon e borta nu från kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag ska grilla henne med eldkastaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag stack ner min med min kniv å satt å styckade henne ett bra tag.. sen laddade jag om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur får man flickvän då?? Kan nån svara på min fråga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag läste på statsen då stog det. Girlfriends right now : 1 Kan man va otrogen? Kanske 3 kant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kan nån svara på min fråga?? (:!!! du måste rädda henne ur ett brinnande hus, det är ett uppdrag av polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja, du får en ny i san fierro.. michelle heter hon men hon är jävligt fåfäng och kräver att man måste va lite tjockare... förresten så tror jag att din flickvän inte dog helt.. hon finns nog om du går tillbaka.. Det sjuka är att om du byter till lite tunnare kläder, typ linne eller t-shirt så klagar hon inte om att man är för tunn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hahahahaha jag sköt skallen av min gubbes tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 varje gång jag hade lite liv o jag tänkte dra ut o käka så brukade jag ta med Denize som hon heter i Los Santos till resturangerna.... Men en dag så började hon hela tiden säga att vi skulle ut o göra drive bye's istället. jag gjorde det skit många gånger.... tillslut blev jag skit sur på henne för att när vi gjorde en drive by så kom en kille o slet ur henne ur bilen och började slå skjuta henne.... jag kasstade mig ur bilen o slog halvt ihjäl killen innan hans infernaliska gäng kompisar kom o slog ihjäl mig.... och samtidigt som dom gjorde det så sa hon : let's go out and kill som bastards , come on.... o hon hjälpte mig inte ett skit o bara klagade... sedan dog jag.... När jag vaknade upp på sjukhuset var jag irreterad på henne och drog genast till den där pistol butiken....jag har glömt bort vad den heter för jag har hjärnsläpp just nu.... där köppte jag en Uzi och drog sedan hem till henne och kysste henne och sedan slog jag ner henne till marken o skjöt ihjäl henne ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts