Jump to content

My Girlfriend is dead

Sir.Per
 Share

Recommended Posts

ja, du får en ny i san fierro.. michelle heter hon men hon är jävligt fåfäng och kräver att man måste va lite tjockare... förresten så tror jag att din flickvän inte dog helt.. hon finns nog om du går tillbaka..

Det sjuka är att om du byter till lite tunnare kläder, typ linne eller t-shirt så klagar hon inte om att man är för tunn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varje gång jag hade lite liv o jag tänkte dra ut o käka så brukade jag ta med Denize som hon heter i Los Santos till resturangerna....

Men en dag så började hon hela tiden säga att vi skulle ut o göra drive bye's istället.

jag gjorde det skit många gånger....

tillslut blev jag skit sur på henne för att när vi gjorde en drive by så kom en kille o slet ur henne ur bilen och började slå skjuta henne....

jag kasstade mig ur bilen o slog halvt ihjäl killen innan hans infernaliska gäng kompisar kom o slog ihjäl mig....

och samtidigt som dom gjorde det så sa hon : let's go out and kill som bastards , come on.... o hon hjälpte mig inte ett skit o bara klagade...

sedan dog jag....

När jag vaknade upp på sjukhuset var jag irreterad på henne och drog genast till den där pistol butiken....jag har glömt bort vad den heter för jag har hjärnsläpp just nu....

där köppte jag en Uzi och drog sedan hem till henne och kysste henne och sedan slog jag ner henne till marken o skjöt ihjäl henne ! (:!!!:)<_<:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor