BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag skulle behöva lite hjälp med uppdraget deconstruction. Det är uppdraget där man ska ha sönder massa baracker med grävmaskinen. Men det har jag inget problem med utan det är sen när man ska ner med gubben som sitter på dasset ner i gropen med hjälp av lyftkranen. Hur får jag upp den, jag kan flytta kranen och hissa upp och hissa ner men den vill inte fastna på klumpen. Hur får jag den att fastna där? har försökt så många gånger nu men det vill sig inte. kan någon hjälpa mig? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ååååh... du ska ju inte använda den.. utan du ska använda den samma maskin som du använder för att förstör abarackerna och putta ner honom i gropen med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Går deet att andvända lyftkranen? Det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men det är ju en röd cirkel precis vid lyftkranen där det står att man ska trycka trekant för att köra den. Vad tror du jag tror när jag ser den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men det är ju en röd cirkel precis vid lyftkranen där det står att man ska trycka trekant för att köra den. Vad tror du jag tror när jag ser den?? men den har ju inget med uppdraget att göra.. du får väl läsa vad som står och göra det efter insruktionerna du får,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men orka när det här forumet finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts