jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ni vet när man gör dem där knivmorden när smyger upp bakifrån och sticker kniven i nacken.. Gör så här: Sikta in er på en gubbe ni ska mörda med hjälp av kniven och spring förbi honom samtidigt som siktet är kvar på honom, när ni sprungit förbi ungefär tre meter trycker ni på RUND RING för att genomföra mordet.. då kommer CJ göra det i luften och gubben som man skulle dödat kommer att dö ändå!! skitcoolt.. det ser ut som att han kvävs till döds av nått gift och blodet sprutar ut ur honom.. funkar varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Var kan man hitta/köpa kniven, någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Var kan man hitta/köpa kniven, någon som vet? Undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ni vet när man gör dem där knivmorden när smyger upp bakifrån och sticker kniven i nacken.. Gör så här: Sikta in er på en gubbe ni ska mörda med hjälp av kniven och spring förbi honom samtidigt som siktet är kvar på honom, när ni sprungit förbi ungefär tre meter trycker ni på RUND RING för att genomföra mordet.. då kommer CJ göra det i luften och gubben som man skulle dödat kommer att dö ändå!! skitcoolt.. det ser ut som att han kvävs till döds av nått gift och blodet sprutar ut ur honom.. funkar varje gång. lol! ganska kul faktiskt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag dödade en prostituerad och fick kniven!! annars får man ju den från madd dogg uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har också letat förgäves efter kniven, då jag älskar att brutalt skära sönder strupen på folk! Men finns den inte någonstans bakom något hus el. dylikt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ...då jag älskar att brutalt skära sönder strupen på folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hrm, jag vill verkligen inte låta alltför mordisk, men på spelet är det bara så underbart att skära strupen av folk. Det låter också som om man verkligen gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 annars kan du skriva in den första vapen koden men ni kanske inte vil fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts