jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag såg i en annan topic att elvis alltid varit med i de andra GTA-spelen och att han då också borde vara med i SA. JApp, han shoppar på ZIP i Las Venturras iklädd sina kända scenkläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag såg honom även i Binco på Los Santos, mörkhyad dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 han går runt överallt i Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ni råkar inte syfta på "Elvis Imiterarna" som går runt i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag såg i en annan topic att elvis alltid varit med i de andra GTA-spelen och att han då också borde vara med i SA. JApp, han shoppar på ZIP i Las Venturras iklädd sina kända scenkläder.. var i gta3 och vice finns elvis?.. (vet att det går omking i gta 1 å säger "thank you very much".. vet dock ej i london och 2an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 i 2:an finns det ju hela Elvis parader som går på rad. Kör man över alla får man "Elvis has left the building" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts