farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hmm är inte säker på om jag postar i rätt forum nu men jag provar här. Det är så att jag har lirat GTA:San Andreas sen i fredags, men nu igår kväll så fick jag "Reading Error" och min playstation 2 börjaded låta lite konstigt när den läste skivan. Jag vill veta ett bra ställe i STOCKHOLM på ÖSTERMALM där jag kan rengöra min PS2 för ett billigt pris. (Vill helst inte göra det själv med risken för att jag har sönder något) Min garanti på maskinen är tydligen gått ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Denna topic bör hamna under "spel". Och rengöra konsol kan man göra själv. Det är bara att skruva upp skiten och spruta med tryckluftstub. Dessutom lär det finnas billiga rengörningskit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men saken är ju att jag inte är så teknisk så jag kan inte rengöra sånt där själv. Ifall ja gjorde det skulle jag säkert blåsa sönder kretskorten med tryckluft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men saken är ju att jag inte är så teknisk så jag kan inte rengöra sånt där själv. Ifall ja gjorde det skulle jag säkert blåsa sönder kretskorten med tryckluft. Testa köpa en rengörings disc o använd den o sen kan du se om det funkar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men saken är ju att jag inte är så teknisk så jag kan inte rengöra sånt där själv. Ifall ja gjorde det skulle jag säkert blåsa sönder kretskorten med tryckluft. Rätt åt dig som köpte PS2 i så fall Skojar bara. Ska nog köpa sälja min GC och köpa PS2 (fast bara om revolution är bakåtkompatibel med GC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Rätt åt dig som köpte PS2 i så fall Skojar bara. Ska nog köpa sälja min GC och köpa PS2 (fast bara om revolution är bakåtkompatibel med GC). Sälja din GC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Sälja din GC? varför ska jag ha 2 konsoler som spelar upp samma spel? Blir bara bättre bildhastighet på Revolution, och säkert kommer nåt annat grafiskt att förbättras. Men först kommer jag köpa Rev, och först SEDAN sälja min GC! Och så måste Revolution bli bakåtkompatibel förståss. Skulle sälja mitt N64 om det skulle komma en N64-player! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts