Apan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Är det någon som har klarat storyn? vad ger ni för betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Japp har klarat.. 9.6/10 kanske Över lag ett grymt spel å underbar story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Japp har klarat.. 9.6/10 kanske Över lag ett grymt spel å underbar story e de långt då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 BeLund: Hur gör man på Just Business då? Har för mig att du laddade ner det piratkopian och därför kommit längre än många andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Piratkopian pratar man inte om på det här forumet tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det gör man visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 BeLund Posted on Nov 1 2004, 12:01 Japp har klarat.. 9.6/10 kanske Över lag ett grymt spel å underbar story du måste ju ha spelat 24 timmar om dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 du måste ju ha spelat 24 timmar om dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 tar typ 35h att klara kanske så inte riktigt 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 35 h att klara allt? Stressade du dig igenom allt eller? Jag ligger ju fortfarande på Just Business, har inte ens kommit till SF. Hos vem är det man ska göra dom viktigaste uppdragen för att komma till SF då? Hos vem är sidouppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 I Ls ska man göra allt har jag för mig men senare i San fiero behöver man inte göra Z uppdragen..å allt som tex trucking missions e bara sidogrejjer så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag fattar inte varför alla verkar fastna på just business?? jag klara det på första försöket.. skitlätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts