busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Satt i natt och spelade när helt det plötsligt blev svart på skärmen efter att PS2an gjort ifrån ett skumt ljud som nästan lät som en sån där gammal diskettenhet och sen stod det att den inte kunde läsa GTA:SA. Jag tog ut skivan och tittade på den, vad ser jag, DEN ÄR REPAD!!! Eller den är skadad och det är rätt så tydligt att det kommer från en maskin. Jag fick spelet i julklapp julen 2002 så jag har lagen på min sida när det gäller reparationer och ersättningar. Jag ringde ARN(allmänna reklamationsnämden)och frågade vad jag hade för rättigheter här och fick reda på att jag ska få den reparerad eller ersatt och få mitt GTA:SA ersatt OM jag kan bevisa att jag köpt det där och vid vilken tidpunkt. Men jag kan inte hitta kvittot utan jag måste vänta hela jävla dagen på att farsan ska komma hem och hitta kvittot eller dra fram kreditgrejen där man ser att vi pröjsat dem. Så nu blir det hela dagen idag(måndag), kanske kvällen också utan SA. En sak jag undrar är också är om inte Sony reparerar PS gratis, jag har hört om det. För jävla irriterande! Ledsen om det finns felstavningar eller konstiga formuleringar men jag är för sur för att skriva ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Jag ska köpa mitt san andreas idag och jag e lite orolig om det funkar på mitt PS2 som jag har haft i typ 6 år Jag har inget minneskort heller, har inte råd med det heller Redigerad 1 november, 2004 av Silversurfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 PS2 i 6 år?? Utan minneskort!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag skulle byta in ditt gamla och några spel för att få ett nytt PStwo eller silver edition. Mitt PS2 har ju funkat helt felfritt fram tills nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gnäll inte så jävla mycket, jag har inte ens fått mit sanandreas än och kommer antagligen inte få det idag heller, mitt tips: spela något dataspel hela dagen och försök glömma sanandreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Satt i natt och spelade när helt det plötsligt blev svart på skärmen efter att PS2an gjort ifrån ett skumt ljud som nästan lät som en sån där gammal diskettenhet och sen stod det att den inte kunde läsa GTA:SA. Jag tog ut skivan och tittade på den, vad ser jag, DEN ÄR REPAD!!! Eller den är skadad och det är rätt så tydligt att det kommer från en maskin. Jag fick spelet i julklapp julen 2002 så jag har lagen på min sida när det gäller reparationer och ersättningar. Jag ringde ARN(allmänna reklamationsnämden)och frågade vad jag hade för rättigheter här och fick reda på att jag ska få den reparerad eller ersatt och få mitt GTA:SA ersatt OM jag kan bevisa att jag köpt det där och vid vilken tidpunkt. Men jag kan inte hitta kvittot utan jag måste vänta hela jävla dagen på att farsan ska komma hem och hitta kvittot eller dra fram kreditgrejen där man ser att vi pröjsat dem. Så nu blir det hela dagen idag(måndag), kanske kvällen också utan SA. En sak jag undrar är också är om inte Sony reparerar PS gratis, jag har hört om det. För jävla irriterande! Ledsen om det finns felstavningar eller konstiga formuleringar men jag är för sur för att skriva ordentligt. PRECIS samma situation som jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 PS2 i 6 år?? Utan minneskort!?!? asså jag har et xbox som jag spelar på så jag har inte behövt ett minneskort till ps2 för jag spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag ska köpa mitt san andreas idag och jag e lite orolig om det funkar på mitt PS2 som jag har haft i typ 6 år Jag har inget minneskort heller, har inte råd med det heller du kan inte ha köpt ditt ps2 1998 ditt pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Uhm ok... Du menar alltså att ditt ps2 har stått och samlat damm i 6 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nej men asså jag har rengjort den lite då å då, och jag rengjorde den igår tillochmed för jag vill att sa ska funka, annars blir jag rent rasande tokig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Sony reparerar Playstation 2 gratis upp till 90 dagar efter köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jaha. Det var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde454 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ps2 i sex år ?? hahahahhah ps2 har bara funnits sen år 2000 ha lite koll alltså många vet ju att det inte funnits i 6 år som nån annan sa att det var i så fall 1998 hahaha det fanns inte i då (bara under construction maybe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ps2 i sex år ?? hahahahhah ps2 har bara funnits sen år 2000 ha lite koll alltså många vet ju att det inte funnits i 6 år som nån annan sa att det var i så fall 1998 hahaha det fanns inte i då (bara under construction maybe) Precis. PS2 i sex år my ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts