Jump to content

stunts o hopp

nordic
 Share

Recommended Posts

har ej sett nåra hopp eller stunts bara såna dära småa jumps som den vid Mount chiliad den man flyger över ett staket vid Waste the witness gubben

Jepp, men det är ju det som e sååå grymt med vice, starta liret o bara köra runt o hoppa :D hoppas det blir bättre i dom andra städerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ju egentligen fruktansvärt...jag menar 30 pers som titta på min tråd o inte en enda som vet varför jag inte ser några hopp! usch, lite besviken blir man, jag tycker det e grymt coolt o hoppa o göra trixs, sen hoppades jag att med BMX:en skulle det bli svin grymt men det är lite svårt o göra 100 meters hopp från marken...

*snyft*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har tagit ett antal unique jumps, det finns o så och nordic hur fan om jag får uttrycka det så kan du inte tycka om SA:s hopp osv... du har ju hela jävla landsbyggden att hoppa skiten ur dig på!!!! :huh:

Jo det är grymt ballt o hoppa i skogen hehe, men jag är fortfarande i Los Santos, inte lirat så mycket pga. kalas i hela helgen :shifty: men jag menar såna hopp i stan där kameran ändras o så, grymt ballt! det finns säkert bara jag som inte hittat ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ju egentligen fruktansvärt...jag menar 30 pers som titta på min tråd o inte en enda som vet varför jag inte ser några hopp! usch, lite besviken blir man, jag tycker det e grymt coolt o hoppa o göra trixs, sen hoppades jag att med BMX:en skulle det bli svin grymt men det är lite svårt o göra 100 meters hopp från marken...

*snyft*

hur ska nån kunna veta varför du inte ser några hopp? (:!!!:) ...om du åker längst järnvägen så finns en del hyfsade hopp iaf... men som sagt, få jättehopp. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor